Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

W dniach 05-06 października 2016 r. klasy 1A, 1B, 1E pod opieką nauczycieli: p. Celiny Targosz, p. Lucyny Krysiak, p. Wiolety Niedźwieckiej, p. Bogdana Palucha wzięły udział w dwudniowej wycieczce do Kotliny Kłodzkiej.

Wyjechaliśmy spod szkoły o godz. 7.30, a już o godz. 11.30 byliśmy w podziemnym mieście - Osówce, jest to najciekawszy i najdłuższy kompleks wybudowany w Górach Sowich.
Tam rozpoczęliśmy naszą wędrówkę. Przewodnicy oprowadzili nas po zabytkowych korytarzach.
Pokonaliśmy trasę historyczną i ekstremalną.
O godz. 16.00 dotarliśmy do pensjonatu, zjedliśmy smaczny obiad, a potem zakwaterowaliśmy się w pokojach. Wieczór spędziliśmy bardzo miło, integrując się i nawiązując nowe przyjaźnie.
Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy do Kłodzka, zdobyliśmy cenną Twierdzę, odważnie przedzieraliśmy się przez wąskie i ciemne korytarze minerskie pod czujnym okiem miejscowego przewodnika, który w ciekawy sposób przybliżył nam historię tego miejsca.
W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na posiłek. Wycieczkę zakończyliśmy na parkingu szkoły, przywitani przez oczekujących na nas z niecierpliwością rodziców.

Wszyscy bawiliśmy się świetnie!